کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

خواب پریشان استکبار

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ق.ظ

چرا داعش پر از اقوام مختلف ملتهای گوناگون به ویژه جهان اسلام است؟ آیا قرار است یک یازده سپتامبر دیگر رخ دهد؟ اگر چیزی مثل آن رخ دهد، کشوری که باید توسط ناتو اشغال شود کدام است؟ اسم جهاد و جهادی آنقدر ترسناک کرده اند که خود مسلمان جماعت هم به شک بیفتند، چرا؟ 

در یکی از برنامه های تلویزیون RT ٫ راشا تودی، به نام کایسر رپورت بحث جالبی چند وقت پیش به میان کشیده شد؛ کسب و کار تروریسم، که آمریکا و متحدانش - منظورم شرکتها و کارتلهای بزرگ از جمله هالیوود تا مؤسسات پولی و مالی و کارخانجات اسلحه سازی و سایرین است- روی جنگهای منطقه ای کنترل شده کار میکنند که نمونه های قابل ملاحظه ای در شش سال اخیر دیده میشود که البته زمینه سازی خوبی هم برای آن کرده اند که وقتی دنبالش را میگیرم به اشغال فلسطین و ایجاد دولت تروریستی اسراییل میرسم. البته تولید انبوه تروریست زمان اشغال افغانستان توسط شوروی سابق بطور جدی پیگیری شد و کمی قبلتر از اشغال افغانستان توسط ناتو و آمریکا تقویت شد. به هر حال برای رونق کسب و کار تروریسم ب تروریست و آدمکش و خرابکار نیاز است تا اینها به روشهای مختلف، مردم و کشورهای هدف را درگیر خود کنند، کشورهایی که ثروتهای بالقوه استخراج نشده و استحصال نشده دارندو با استعمار نو وخزنده میشود از آنها بهره برداری کرد.

به هر حال امروز تفرقه بینداز و حکومت کن کمی قدیمی شده وتفرقه بینداز و نابود کن سود بیشتری دارد، خصوصاً در کشورهای مسلمان نشین. چون بشر که زیاد است، خصوصاً جمعیت کافر چین و برخی جاهای دیگر که کافی است مزه پول و رفاه پولکی را بچشند.

پول پرستی بنیان نظم نوین جهانی است که در پوشش سرمایه سالاری، لیبرالیسم و دموکراسی و با سس خون بشر عرضه میشود. تبلیغات نافذ و گسترده ای هم دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

سلام. کاش کشورهای مسلمان به خودشون بیان و دست از این اختلاف ها بر دارند .. کار داره به جاهای باریکی میکشه ..
===
یک مطلب جدید با موضوع"3 مهارت زندگی که بازی کلش آف کلنز به من یاد داد " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">