کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

سرزمین اشغالی

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ق.ظ

وقتی نگاه میکنم میبینم که همه جا اشغال شده، ذهنم از این همه مشغله پر از آشغال شده. بعضی وقتها از شیطان خجالت میکشم که بگویم لعنت به شیطون! ای لعنت به شیطان رجیم، عجب حقه بازی هستی تو دیگه کی هستی. وقتی به کار دنیا نگاه میکنم میبینم شک و دودلی، برم یا نرم، میشه یا نمیشه... افتاده به جون جماعت. خیلی ها دوست دارن زود بازنشست بشن، البته میشن. کبر و کذب و شرک خیمه زده روی آدمیت و ایمان من. به خودم میگم رفیق آدمیت و ایمانت خیلی کوتاه بودن که خیمه خوردن دادا.

از این همه همهمه ندایی به گوشم میرسد « من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی» ، از یمن تا غزه خون آلود است پس « هل من ناصراً ...» ، از سعده تا فلسطین انگار یزیدها آتش بر کعبه می افکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۷
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۲)

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.

۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۹:۲۸ سعید موشانی
درود
به پا ایستاده ایم تا مسلمانان بدانند تنها نیستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">