کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

اهل تحقیق باشیم

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ

پیشداوری از بی انصافی و کبر برمی آید، همین یکی بس است که با جوگیر شدن بیامیزد که حاصلی غیر از تکدر، ریاکاری و از بین رفتن انرژی انجام کار مفید ندارد. امروز بیش از چهار سال است که سوریه تحت اشغال ارتش شیاطین است. مردم نبل و الزهرا تحت محاصره ای مرگبار هستند و فوعه و کفریا مدتی است این مشکل را تحمل میکنند. این مردم همه شیعه هستند، این دیگر عجب جرمی است. من سنی مذهب اعلان براـٔت میکنم از این وحشیگریها. ای کاش مردم حجاز بپا خیزند و حکومت سعودی و همراهان او را به زیر بکشند. من اگر سنی مذهب و مسلمان هستم چطور میتوانم از ظلم ظالم حمایت یا چشمپوشی کنم. خدایا به ما عقل درست و قدرت اقدام و قیام علیه ظالمان را بده، ما را به حق هدایت بفرما، الهی ما از تو دور شدیم، قدرت تفکر و تصمیم و عمل صالح به ما بده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۵
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

کامران ... خیلی مردی... دمت گرم
پاسخ:
سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">