کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

توطــئه ای چندین ساله علیه انسانیت

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ

قبلاً راجع به ایجاد تروریسم اسلامی و روش کار یکی دوتا مطلب کوتاه نوشتم. اسلام و جهاد اسلامی به عنوان یک ایدـٔولوژی تروریستی مطرح کردند بطوریکه شاید نیمی از مردم دنیا به ویژه در قاره اروپا و آمریکا این موضوع را پذیرفته اند. انتخاب نام دولت اسلامی یا Islamic State که به اختصار IS میگویند، و معلوم است که تأثیرات روانشناسی زبان شناسی را هم مد نظر گرفته اند. این جنایاتی که در فلسطین، سوریه، عراق، بحرین، پاکستان، افغانستان، برمه (میانمار)، سودان، سومالی، لیبی، لبنان، مصر، الجزایر، اتیوپی، یمن و... از سالها پیش و خصوصاً پنج سال گذشته انجام داده اند و ادامه دارد، کاملاً برنامه ریزی شده و هدفمند بود و هست. البته با آزمون و خطاهای گوناگون در  مکانها و زمانها و در ممالک گونگون اکثراً مسلمان نشین این برنامه را پیش بردند و ظاهراً به یک جمعبندی با نتیجه مطمــٔن و مؤثر هم رسیده اند؛ تروریسم به نام اسلام و با منابع و امکانات مسلمین. 

چگونه میشود این توطئه را سرکوب و یا مهار کرد؟ چیزی که به نظر من میرسد یک انقلاب فرهنگی بین المللی است. با رسانه های مختلف اصل قضیه به همه مردم دنیا گفته شود، بدون سانسور و شطرنجی کردن _ خودش همینطوری شطرنج پیچیده ای هست. امروز جمهوری اسلامی در اینباره کارهای خوبی میکند ولی میتواند خیلی بهتر باشد. از یک طرف بار بسیار سنگینی بر دوش رهبر معظم انقلاب و غمی بزرگ در قلب ایشان هست، که من از طرف خودم معذرت میخواهم. امیدوارم که ما مردم ایران قسمتی از سنگینی این بار بکاهیم خصوصاً دولت و مجلس هی از این انتخابات به بعدی شیرجه نزنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">