کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

با کافران چه کارت گر بت نمیپرستی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ق.ظ

بتها در ذهنها ساخته و پرداخته میشوند. من از بت پرستهای کلاسیک بی آزار متنفر نیستم چون ایشان معلوم است که بت پرست هستند و شرک و کفر خود را هم انکار نمیکنند و آزار و اذیت هم ندارند. من از خودم بیزارم وقتی که وضو میگیرم و پنج بار در روز رو به کعبه نماز میخوانم و باقی بیداری روز و شب را بتهایی را میپرستم که در فکر و ذهنم ساخته ام یا بدتر بتهایی را می پرستم که در جایی دیگر و کسی دیگر با تفاله های رفتار و پندارش ساخته و پرداخته و در ذهن من به قیمت روح و قلبم جا داده است. آیا این زندگی است یا زنده مانی است؟ آیا اصلاً من زنده هستم؟ 

انسانیت و آدم بودن چه خوشبو بود، چه خوش سیما و منظر بود، چرا دچارش نشدم؟ به قول سهراب:  دچار یعنی عاشق.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">