کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

من کیستم و چیستم؟!

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ


دریافت

مدتی بود به خود گفته بودم که اول خودت آدم باش، بعد آدمیت تو بقیه را هم میکشد همانطور که آنهایی که به آدمیت رسیدند از قرنها پیش تا امروزیان جذب آدم میکنند، ای دل عجول و جهول نباش 

ای آنها که به حق آدمیت و انسانیت میرسید، بکشید من را

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

یارب این من نه منم ، در من ِ من کیست بگو
غیر من ، در تن ِ من ، جز تو و من چیست بگو

+ فایل دریافت شد. عالی بود. ممنون برای این حس و حال
پاسخ:
زنده باشی و پیروز 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">