کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

حکومت های پشت دیواری

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

سی سال در گنبدکاووس بودم پشت دیوارها حکومتها مسقرند و با قانون رسمی... ۴ سال ایرانشهر دانشجو بودم و دو سال تهران برای کار و کنون در شهر آمل و حکومت های پشت دیوارها هستند چه اینجا و چه جاهای دیگر... فقر و بیکاری از یک طرف و پولهای گنده در دست افراد کم، قانون را همه میگویند خوب است بله همه چیز خوب است و این قانون و مقررات علیل هم خوب است به هر حال مشکل برادران عزیزمان در مجلس و دولت است. وقتی رئیس دولت رسما آمریکا را به عنوان پدرخوانده میپذیرد یعنی قبل از او در این حکومت های پشت دیواری با اکثریت آرای ۵۱ درصد پذیرفته شده بود.

یه رفیقی داشتم از بچه های اطلاعات سپاه که گاهی با هم تریاک میکشیدیم، او میگفت از هر ۴ نفر یکی مستقیم یا غیر مستقیم با ماست. چه خوب، و بعدها دیدم که همینطور است، زیر آب بزن هرچه رو آب اومد ببر. و خدا حفظ کند این حکومت های پشت دیواری را که حکومت رسمی را میترسانند. 

ما برای آدم شدن دشمن داخلی قوی میخواهیم که بترسیم و بترسیم، و خدا را شکر اغلب مردم بدون اینکه حرفی بزنند این چیزها را میدانند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">