کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

من عوضی شدم

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ق.ظ

از این گرمای خورشید سخت خسته ام

چه می شد همه شبها سرد و همچین بود

چه خوش بود روزها گرفته بود و سرمایی

خواب هم با لورازپام حالی میداد

رویایی بود و خبر از هر محالی میداد

دلار بود دوهزار 

سردتر از خود دو هزار درشب بهمنی

گربه و سگ آغوش باز میکردند

من هم با ایشان راز و نیاز میکردم

مسجد چه بود

ساقی شراب و نشئه جات خوش بود

در اتاق عمل مستی و دود بازی خوش بود

شرط که بر اسب نمیراندند 

صدای تاس و بازی تخته با قمار خوش بود

تیر و کمان و ورزش دو یا شنا بگذاردم

تیر چشم و صید هر نامحرم 

بدو در پی هر جاکش 

شنا کن در یم نزول و ربا 

آری ای بوالفضول 

من عوضی شدم تو چطور؟!   (۷ مرداد ۱۳۹۱ ) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۱
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">