کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

چاله هایی که در کسب و کار پیش می آیند

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

کسب و کار را جدی نمی گیریم. تجارت موقت وجود ندارد، تاجر موقت هست.

تردید؛ هروقت در زندگی تنها هدفم این باشد که بدهکار نباشم پس به خود و کارم ایمان ندارم.

وقت خود را صرف آموختن کار نمی‌کنم تا در آن استاد شوم. باید با تمام ابعاد کار آشنا شوم.

فکر میکنم که زود پولدار شوم. اگر خواهان موفقیت در کار هستم باید مثل کشاورز فکر کنم.

عدم تمرکز؛ همه افراد موفق متمرکز هستند، تمرکز بر نقاط قوت.

نمیدانم کار خود را به خوبی معرفی کنم.

نگاهی به آینده ندارم، دیدن امروز فقط برای امروز یعنی شکست.

نداشتن بینش و بصیرت؛ همه توفیقات با بینش و بصیرت آغاز میشود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">