کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

دوستان شرح پریشانی من گوش کنید

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 ... داستان غم پنهانی من گوش کنید

قصه بی سر و سامانی من گوش کنید// گفتگوی من و حیرانی من گوش کنید

شرح این آتش جانسوز نگفتن تا کی

سوختم سوختم این راز نهفتن تا کی

روزگاری من و دل ساکن کویی بودیم// ساکن کوی بت عربده جویی بودیم

عقل و دین باخته، دیوانه رویی بودیم// بسته سلسله سلسله مویی بودیم

کس در آن سلسله غیر از من و دل بند نبود

یک گرفتار از این جمله که هستند نبود

...

روحت شاد ای کمال الدین وحشی بافقی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۴
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

فلک در دفتر عشقم قلم زد 
چه اوقات خوشی داشتم به هم زد 
الهی ای فلک چرخت نچرخد 
که چرخ آرزوهایم به هم زد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">