کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

گر دست دهد خاک کف پای نگارم

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ

// بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو غرق وامید است// از موج سرشکم که رساند به کنارم

پروانه او گر رسدم در طلب جان// چون شمع همان دم بدمی جان بسپارم

امروز نکش سر ز وفای من و اندیش// زان شب که من از غم به دعا دست بر آرم

زلفین سیاه تو به دلداری عشاق// دادند قراری و ببردند قرارم

ای باد از آن باده نسیمی بمن آور// کان بوی شفابخش بود دفع خمارم

گر قلب دلم را ندهد دوست عیاری// من نقد روان در دمش از دیده شمارم 

دامن مفشان از من خاکی که پس از من// زین در نتواند که برد باد غبارم 

حافظ لب لعلش چو مرا جان عزیز است// عمری بود آن لحظه که جان را به لب آرم ❇

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

خیلی عالی بود مطلبتون. مرسی از اینکه انقدر وقت میگذارید و مطالب مفید تولید میکنید.

یه پلت فرم برای نشر محتوای خوب و باکیفیت هست به نام موضوع آزاد. اگر مطالبتون رو اونجا هم بازنشر بدید بیشتر دیده میشند.

پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">