کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

مادر کجایی؟!

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ب.ظ

دیروز سومین سالگرد مادرم بود. مادر کجایی که نمیدانم چرا اینقدر پر طمطراق و مفصل برایت مراسم سالگرد میگیرند و در هیچکدام نمیتوانم بنشینم... سالگرد اولت رفتم مشهد و سه روز آنجا بودم به یاد آن سه روزی که وقتی زنده بودی بردمت برای زیارت و چقدر خوشحال شدی، سال دوم دور بودم از خانه پدر و امسال هرچند بودم و انگار نبودم. بی تو دیگر خانه پدری رونقی ندارد، هرچه هست تعارف و تظاهر، هرچند نامت به نیکی زنده است و سه نوه ای که بعد از تو به دنیا آمدند شور و هیجان کودکانه شان دلگرمی است برایم... میدانم نباید خودم را کلاف پیچ کنم ولی کردم و حسابی کلافه شدم...


دریافت


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۳
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">