کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

روز خبرنگار مبارک

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ق.ظ

امروز به نام خبرنگار ثبت شده است، و خبرنگاران روزتان مبارک باد... 

البته هر روز روز خبرنگار است و همان گونه که خبر عرصه وسیعی دارد خبرنگاری هم. هرچند سطحی نگری امثال من باعث بی خبری خیلیها شده، به کفها چسبیده ام و عمق را از یاد برده ام. من خبرنگار نیستم و خیلی عادی تر از عموم شدم.

در ضمن ماه گرفتگی دیشب خیلی زیبا بود، از طریق رادیو چندین بار ساعت این ماه گرفتگی جزئی اعلام شد، چندان اهل تماشای تلوزیون نیستم. وقتی به خواهر کوچکترم گفتم برو ببین او هم رفت و دید همان موقع پدرم پرسید چی میگی و گفتم، او هم گفت آره تو اخبار گفتند، بله گفتند ولی با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود، اگر برنخیزی و نچشی دیگر از دست رفته...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

تبریک !!!

ماه گرفتگی!!!! 


اینهمه دل گرفتگی داریم مهم نیست حالا یه بار ماه گرفتگی اینقدر شده مهم!!!!
پاسخ:
دل گرفتگی ها رو همه دارن ولی ماه گرفتگی زیبایی بود که دل گرفتگی فراموشم شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">