کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

دل تو بسوزد ار من ز دل کباب گویم

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ب.ظ

... دل تو بسوزد ار من ز دل کباب گویم.

دریافت

...تا زخود افزون گریزم در خودم محبوستر...


دریافت

ای رستخیز ناگهان وی رحمت بی منتها...


دریافت

داد جاروبی به دستم آن نگار...

دریافت

بیخود شده ام لیکن بیخودتر از این خواهم...


دریافت

...سر غصه بکوبیم و غم از خانه بروبیم...

دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۲)

سلام

وب زیبایی داری

یه وب زدم داخلش شعر میزارم

خیلی خوب میشه وبلاگم رو دنبال و حمایت کنی

منم دنبال میکنم

اگر هم خواستی من اول دنبال کنم بهم خبر بده هیچ مشکلی نیست 

مرسی
پاسخ:
سلام
مثل همیشه عالی و آرامش بخش بود !!

ظاهرا خیلی به شعر علاقه دارید !!خیلی خوبه!!!

معمولا نسل جدید خیلی به شعر کلاسیک تمایل ندارند و بیشتر با شعر سپید و امروزی انس می گیرند خوبه مثل شما هم هستند و با شعر کلاسیک زندگی می کنند !!

شاد باشید!!
پاسخ:
بله، البته نسل جدید و امروزی خیلی باهوشتر از من هستند، من سالها پیش جان به جان آفرین تسلیم کردم. 
خوب و خوش باشی وحید جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">