کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

یا حسین

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

امام زمخشری که در بین اغلب اهل سنت سید المفسرین شناخته میشود در جایی از تفسیر خود میگوید:« من مات به حب آل محمد...» که هر کس با محبت به آل محمد از دنیا برود مسلم و مؤمن از دنیا رفته است و هرکس که با بغض آل محمد از دنیا برود کافر از دنیا رفته است...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۸
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۴)

سلام!!
شما اهل سنت هستی؟؟

نظر شما در مورد امام حسین چیه؟؟

موفق باشید!!
پاسخ:
سلام، بله من اهل سنت هستم. من چطور میتوانم راجع به امام حسین نظر بدهم، راجع به شخصیتی که زمین و آسمان افتخار دارند که به او سجده کنند، ایشان به انسانیت کمال بخشید و خداوند ایشان را امروز و تا قیام قیامت زنده نگه داشت...
منظور نظر شما!!!

منظور دیدگاه اهل سنت چیه؟؟!!

بهر حال زندگی خوب و خوشی داشته باشید!!
پاسخ:
اهل تسنن و تشیع به لحاظ مذهبی در بیش از ۸۰ درصد مطالب اشتراک دارند، اگر شیعه یا سنی همدیگر را قبول ندارند در جایی از راه اشتباهی رفته اند... و البته من نباید وارد جزئیات شوم و به اختلافات دامن بزنم، مطالعه و تحقیق کنید تا انشاالله بدانید کجای راهید و قرآن بخوانید که می فرماید:« کان ابراهیم امة واحدة...»...
موفق باشید بزرگوار!!

خداحافظ!!!
۰۸ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۸ آقاگل ‌‌
خدا قلب های ما رو نسبت به حقایق روشن کند. و محبت آل محمد رو در دل همه ما قرار دهد.
آمین.
پاسخ:
خدایا دعای خیر آقاگل را قبول فرما، و ما را  به راه پنج تن آل عبا هدایت فرما، الهی آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">