کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

پیام رسان ایتا

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۶ ب.ظ

سلام، من به فیلتر شکن حساسیت داشتم و دارم، در بین پیام رسانهای داخلی اصل ایرانی امروز به ایتا رسیدم و برای من فقیر خیلی خوب بود، یه کانال هم در این پیام رسان افتتاح کردم و البته به نظرم از پیام رسانهای اینگرام و اونگرام بهتر است و خدا را شکر که آموزش سر بریدن و خون مکیدن هم نداره و با تقلید از جناب خان خوشی خود را به پشه ها تقدیم میکنم! آ چرا؟ چون پشه ها به اندازه خودشون خون مردم را میمکند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۴
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

موفق باشید!!
پاسخ:
انشاالله که هستم تا وقتیکه هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">