کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

روزه داری در سینکیانگ چین ممنوع شد. اویغورهای چین بزرگترین اقلیت قومی و مذهبی چین هستند که مسمان بودند و امروز هم اغلب هستند. هرچند حکومت چین از زمان تأسیس جمهوری خلق با بدترین روش با ایشان رفتار کرده است اما اکثر این مردم دست از اسلام نکشیده اند. امروز والدین اویغور باید تعهد بدهند که بچه هایشان روزه نمیگیرند و مغازه دارها باید مشروبات الکلی بفروشند و ...

البته این را بهتر است که بدانید وهابیت در میان اویغورها نفوذ زیادی پیدا کرده است که البته با چراغ سبز خود حکومت چین. جمهوری خلق در اوایل کار خود دست به قرآن سوزی گسترده ای زده بود و افرادی که قرآن رها نمیکردند یکجا در آتش می انداختند، این خاطره یکی از اویغورها بود که آن زمان بچه بوده و دیده بود که مردمی که قرآن را به سینه های خود دو دستی چسبیده بودند توسط عاملین و سربازهای جمهوری خلق زنده زنده سوزانده شده بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۲
ح م کامران نیرومند

رمان پدرخوانده و یا فیلم پدرخوانده ۱و۲ خیلی از مساـٔل امروز را نشان میدهد.

تحریمهای اولیه=== تحریمهای مادر

تحریمهای ثانویه === تحریمهای منشعب

ساختار تحریمها در تحریمهای اولیه پایه ریزی شده است و با حفظ آنها در اصل هیچ تحریمی لغو نمیشود.

قرارداد الجزایر در مورد تسخیر سفارت آمریکا که موجب آزادی جاسوسهای آمریکایی شد باید از طرف آمریکا بطور کامل انجام شود چون مرحله راستی آزمایی آن همان موقع انجام شد و ایران کارش را کامل انجام داده بود. برای لغو تحریمها این راه و روش درست است.

مذاکرات هسته ای با سران استکبار باید اصولی و استوار و انقلابی باشد، انقلاب یعنی تنش و تنش زدایی یعنی تضعیف انقلاب اسلامی با محوریت اسلام ناب محمدی.

پدرخوانده استکباری یا همان مافیایی، برادرش را هم میکشد. کدخدای فرهنگ ایران زمین به نظر آنقدر نامرد و خونخوار نیست، بنا براین ایالات متحده آمریکا کدخدای دهکده جهانی نیست و نمی خواهد باشد، او پدرخواندگی را می خواهد و تمام.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۲
ح م کامران نیرومند

بر اساس تصویب مجلس کارکنان شرکتهای نفتی مرتبط یا زیر مجموعه وزارت نفت، دستمزد متناسب و یا معادل شرکتهای غربی یا خارجی غیر ایرانی به پول رایج آمریکا باید بگیرند. حالا این کارکنان چطور درس خوانده اند و استخدام شده اند خیلی جالب است؛ اینها در کنکور شرکت میکنند و فقط باید مجاز به انتخاب رشته باشند و بعد در دانشگاه کاملاً دولتی البته با بهترین امکانات از هر لحاظ درس میخوانند و تمام میکنند و آنوقت حال اساسی به سوی میلیاردر شدن شروع میشود. حقوق ثابت ماهانه بالای دو میلیون تومان که برای رد گم کردن میگیرند ولی دستمزدی که برای هفت ماه کار روی نفت کش با عنوان افسر عرشه میگیرند بالای سیصدوپنجاه میلیون تومان است که بصورت دلار ونقدی میگیرند، بیش از صدودوازده هزار دلار، و بیمه کامل هم سلامت و هم فرار از مالیات دارند. عجب قانون جالبی، البته هر کسی که پارتی از جنس وکیل، وزیر، کاپیتان نفتکش یا هر گردن کلفت دیگر داشته باشد میتواند از این قانون ظالمانه بهره مند گردد. این قانون مصوب مجلس قبل است تا از فرار موجودات نمک نشناس به شرکتهای خارجی جلوگیری شود. دستمزدی که کمتر از پنج سال دوستان را میلیاردر میکند و البته چیزی به کسی که... صلاحیت ذکر شده را ندارد نمیرسد. نفت چیز خوبی است البته نه برای همه و نه برای بودجه عمرانی!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۷
ح م کامران نیرومند

چرا داعش پر از اقوام مختلف ملتهای گوناگون به ویژه جهان اسلام است؟ آیا قرار است یک یازده سپتامبر دیگر رخ دهد؟ اگر چیزی مثل آن رخ دهد، کشوری که باید توسط ناتو اشغال شود کدام است؟ اسم جهاد و جهادی آنقدر ترسناک کرده اند که خود مسلمان جماعت هم به شک بیفتند، چرا؟ 

در یکی از برنامه های تلویزیون RT ٫ راشا تودی، به نام کایسر رپورت بحث جالبی چند وقت پیش به میان کشیده شد؛ کسب و کار تروریسم، که آمریکا و متحدانش - منظورم شرکتها و کارتلهای بزرگ از جمله هالیوود تا مؤسسات پولی و مالی و کارخانجات اسلحه سازی و سایرین است- روی جنگهای منطقه ای کنترل شده کار میکنند که نمونه های قابل ملاحظه ای در شش سال اخیر دیده میشود که البته زمینه سازی خوبی هم برای آن کرده اند که وقتی دنبالش را میگیرم به اشغال فلسطین و ایجاد دولت تروریستی اسراییل میرسم. البته تولید انبوه تروریست زمان اشغال افغانستان توسط شوروی سابق بطور جدی پیگیری شد و کمی قبلتر از اشغال افغانستان توسط ناتو و آمریکا تقویت شد. به هر حال برای رونق کسب و کار تروریسم ب تروریست و آدمکش و خرابکار نیاز است تا اینها به روشهای مختلف، مردم و کشورهای هدف را درگیر خود کنند، کشورهایی که ثروتهای بالقوه استخراج نشده و استحصال نشده دارندو با استعمار نو وخزنده میشود از آنها بهره برداری کرد.

به هر حال امروز تفرقه بینداز و حکومت کن کمی قدیمی شده وتفرقه بینداز و نابود کن سود بیشتری دارد، خصوصاً در کشورهای مسلمان نشین. چون بشر که زیاد است، خصوصاً جمعیت کافر چین و برخی جاهای دیگر که کافی است مزه پول و رفاه پولکی را بچشند.

پول پرستی بنیان نظم نوین جهانی است که در پوشش سرمایه سالاری، لیبرالیسم و دموکراسی و با سس خون بشر عرضه میشود. تبلیغات نافذ و گسترده ای هم دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۷
ح م کامران نیرومند