کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

قلیان با طعم اکستازی!؟

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

یکی دو روز پیش در تلویزیون گفتند که برخی از سفره خانه های قلیان برای پای ثابت کردن مشتری مقداری از مواد متا آمفتامین مثل کریستال را به توتون میزنند که ظاهراً وزارت بهداشت هم تائید کرده است! 

من میگم که این مدتی هست که باب شده، قلیانچی های گنبد تا آستارا هم از این کارها میکنند. عرق فروشهای شمال در همین منطقه هم کریستال به عرق سگی اضاف میکنن، بعضی ساقی های تریاک که آشغال فروش هستند برای افزایش کیفیت با نمکپاش کریستال میزنن به تریاک ۸۰ درصد آشغالشون. در مورد عرق سگی که تولیدش هم در گنبد بالا رفته و همینطور تولید کریستال. شنیدم که شیشه در الکل محلول میشود و مصرف کننده در کنار مستی، لول فت میشه. قوطی های وارداتی از امارات گرفته تا کردستان عراق به لطف یعنی خباثت داعش و داداشش بعضاً با متامفتمین تقویت میشود. من حیرون بودم که همه چطور چاق و ترگل ورگل و دیوانه یا خل میشوند. یکی دو سال دیگه اگر شنفتید ارکستر سربریک در این مناطق راه افتاده... پرخاش و شاخ به شاخ شدن کم نبود که بیشتر به خاطر عرق خوری پیش میامد. از طرفی اغلب اینها بی پول نیستن و غم نداری ندارن. سفارش میدن، دم در کمتر از ده دقه تحویل میگیرن و مزه هم اشانتیون.

من از لاغر مردنی بودن خودم خجالت کشیدم و الان به چرت افتادم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">