کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

بعد میبینمت یعنی خداحافظ؟

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

شاید برای هر شخصی پیش آمده باشد، البته برای من چند بار. الان دوباره به یاد می آورم که یکی از معدود افرادی که دوست میداشتم با لبخندی جاودانه در چند قدمی دست تکان میدهد و میگوید بعد میبینمت، بعد هیچ وقت نیامد، بعد یعنی چه؟! اگر منظورت قیامت بود آنجا کجا میبینمت و روز محشر چه وقت است؟! البته یک سال بعد مرگش رفتم حرم رضوی و دو رکعت نماز خواندم، خدا را شکر که نماز یادم نرفته بود، هم خودم آرام شدم و هم او، آن آرامش با بی خیالی فرق داشت. و بعد فهمیدم به تدریج که آرامش او به خاطر آرام گرفتن من بود و امروز که نا آرام هستم به خواب یکی دو نفر آمده که او را دریابید! عجب از خلقت آدمی، فتبارک الله احسن الخالقین. 

دریافت
حجم: 897 کیلوبایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۲
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">