کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

باز بازی با پیچ و خمهای بسیار

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

از این بازی کنگره و دولت آمریکا که هی توپ ایران را به هم پاس میدهند و با آن روپایی میزنند، تا مثلاً روی هم را کم کنند و در اصل خیال اسراییل را جم کنند و یه عده شرکتهای شریک استکبار روی مبلها پشت تلقیزیسیون بخندند و شاد باشند، عجب تلقکهای خوش رقصی دارند اینا. بعد هم اوباما و شرکا بیان کجکی سر ایران جماعت منت بزارند که دیدید ما رو حرف خودمون هستیم، توافق تصویب میکنیم، میز تعمیر میکنیم، جیگر میپزیم، پرتقال آب میدیم، بیا این ور بازار. نه بابا!بعضی میگن میبینی این برادر عاج اُسین اوباماست، یعنی میخوای بگی که او با ماست دیگه؟ نه رفیق او با ما نیست، این عاجی شما با اوناست، اونایی که یمن آتیش میزنن، عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و ای خدا غزه رو کباب پز میکنند، آب را بر لب تشنه کودک میخشکانند، رو اشک مادر کنتور میبندند و خراج آتش باری و آتش بازی میگیرند. دولت آمریکا بی دولتی مردم ساده دل و خوش خیال است.

حدود دو سال است که اینها و جماعت زیر چتر و پرچمشان به داعش میگویند دولت اسلامی یا   Islamic state یعنی هدفگذاریشان را کرده اند، البته این هدفگذاری آنقدر هم جدید نیست و خوب گفت مرحوم امام خمینی که به اسم اسلام با اسلام می جنگند. دولت اسلامی باید بخزد تا خر جمهوری اسلامی را بگیرد. در چند سال گذشته، شاید از اوایل هزاره به وقت اروپامریکا، هرچه گذشت لباس عربی و سرپوش عربی بیشتر مد شد و امروز بازار مد خیلی هماهنگ  تر شده، روسیه نصف سهمش را که پیش گرفت یعنی کریمه و چین هم میخواد سهمی از ذخیره ارزی جهانی را بگیرد با یوان، عجب سهمبندی مستکبرانه ای ای ای ای ای ای،  این که شد شیش تا،  ها میخوان ما رو یعنی ایران را شپش تایی یعنی شیش تایی کنندههههههه ه و بخندند ه ها ه هاه هاهاههاه.

بنشینم و سر خویش گیرم _ دنباله کار پیش گیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">