کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

خشکسالی در سوریه واز دست رفتن محصولات کشاورزی از سال ۲۰۰۱ به بعد و اوج خشکسالی در سال ۲۰۱۱ مهاجرت مردم را به شهرها سبب شده بود و افزایش جمعیت شهری و تضعیف تولیدات دامی و کشاورزی خصوصاً باغهای میوه باعث فشار اجتماعی بر دولت شد. همزمانی خشکسالی با خیزش عربی و اعتراض مردم سوریه به فساد دولتی و کمبود رفاه و البته شغل جرقه ای شد.. تو ببین چطور همه چیز به هم ربط دارند و از این طریق بی ربطترین جانوران موذی از صهیونی تا سعودی با هوش و فرصت طلبی انگلیسی و آمریکایی یک مملکت به ظاهر سالم را به آتش می کشند.

البته ما در خانه خود پنهان نمیشویم که سراغ ما هم بیایند. ما در خودمان و در داخل نظام حکومتی ایراد و اشکالاتی داریم که البته باید با کار گروهی هوشمندانه و دقت وبدون جو گیر شدن حل و فصل کنیم و از یک طرف به مظلومین جهان اسلام هم کمک کنیم، به ویژه از طریق فکری و مشورت عاقلانه و تدبیر هوشمندانه. وحدت و انسجام داخلی باید حفظ و مراقبت شود. هر کمکی که به اعضای خانواده اسلام بکنیم در همین دنیا سود آن را خواهیم دید. والبته هرکسی کار خودش را درست و تمام و کمال انجام دهد. بسیاری از افرادی که در شغل اداری و حکومتی شاغل شده اند با پارتی بازی وارد شده اند ولیکن حالا که مسؤولیتی در هر رده ای پذیرفته اید و فرصت زندگی آبرومندانه دارید و مثل من داغ یک زندگی ساده وسالم بر دل ندارید، کارتان را جدی بگیرید و وظیفه تان را درست انجام دهید تا من هم شما را شب تا صبح لعن و نفرین نکنم.

یمن، و چقدر این یمن مهم است! یمن زمین و خاک خوبی دارد و از نظر آب هم وضع بدی ندارد و با چهار پنج تا راکتور هسته ای و سیستم آب شیرین کن منطقه وسیعی از یمن را میشود سیراب کرد. یمن سعید یا یمن خوشبخت اصطلاحی قدیمی است که البته هنوز هم معتبر است چون مردم یمن هنوز هستند و انشاالله خواهند بود. خاک خوب و سرزمین وسیع و ساحل اقیانوسی زیبا و باب المندب راهبردی... وای عجب سعادت دنیوی خوشگلی! کدامین کفتار است که حریص نباشد به چنین شکار زیبایی؟! ای انسان بیا آدم باشیم و دست و پا و دندان این کفتار را بشکنیم! الهی به امید تو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۲
ح م کامران نیرومند

اغلب میدانند چه کنند ولی چگونه؟ همه میدانیم صرفه جویی در برق و آب و گاز با افزایش قیمتهای هدفمند مهم است ولی چطور و با چه زمینه ای؟ چند سال پیش مبارزه گسترده ای با تریاک شد و خیلی از تریاکیها کریستالی و یا الکلی شدند. البته حرف زدن آسان است، دو صد گفته نیست چون نیم کردار.

چند سال پیش با شروع هدفمندی من کنجکاو شدم ببینم اگر روی تخت بخوابم پول گاز کمتر میشود یا اگر روی زمین تو خونه عمه؟ بعد فهمیدم خریدن یک تخت تا شو دست دوم خیلی بهتر است و لازم نیست بخاری با تمام قدرت بسوزد و هیچ جا خونه آدم نمیشه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۵
ح م کامران نیرومند

خدا قوت به دیپلماتهای ایران و ای ولله به مذاکره کنندگان هسته ای. 

والبته امیدوارم ما در داخل برخی ازمساـٔلی که بود و هست را حل کنیم، آنهایی که قابل حل شدن است، و درگیر جنگ روانی دشمنان اسلام و ایران نباشیم. اگر میخواهید راجع به جنگ روانی استکبار علیه همه آدم جماعت چیزی بدانید میتوانید از سخنرانی آیزنهاور رییس جمهور اسبق آمریکا و همینطور پروتکلهای زعمای صهیون پیگیری کنید.


همدلی و همزبانی پر ثمر میشود

رهبرا بانگ احرارت پر اثر میشود

سپاس و سپاس ای آزاد مردان وطن

صبر و جهاد پشت به پشت و تن به تن

روح الهی پشتیبان ماست

ابتداست این، به آن به که او خواست

خوشبینم به تو ای دوست من

نه به دشمن که خواهد بکند پوست من

کامرانی آرزویم هست سالها

دانم می رسم برغم این قیل و قالها

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۵
ح م کامران نیرومند

نخوردی می ندیدیمت در میخانه

اظهار عقلت چیست در این دنیای دیوانه؟

چه کردی که میگویی مست شدی؟

نه ابله تو بدتر از قبل پست شدی

میکشی و خون ریزی در یمن!

سگ کیستی تو ای بد خفن؟!

 فتنه کردی ای بدنام آل سعود

لو دادی نسبتت را با خال جهود!

از باد پس این غده صهیونی

سازمان ملل گرفته لال مونی

ای بشر آدم شو مگر تندیسی!؟

کثافت را چرا هی می لیسی؟!

آمریکا خوش شده در کاخ شیشه ای

سنگی اندازم تا بیاید کاوه پیشه ای

تو مرا امروز و شب کامران ندان!

جگرم می سوزد از ظلم این آل فلان!



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۱
ح م کامران نیرومند

من اینطوری بودم، زیاد هم بد نبودم... بد نیست هر از گاهی نگاهی به خود واقعی ام بندازم شاید من هم آدم بشم...کامران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۵:۲۱
ح م کامران نیرومند

اصطلاح چماق وهویچ را اغلب شنیده ایم که انگلیسیها میگویند: carrot and stick کسیکه سوار الاغ است یک هویچ خوشگل را به نخ میبندد و آن را به عصایی آویزان میکند و جلوی چشمان الاغ میگیرد بطوریکه دهانش نرسد و هی راه بیافتد به امید اینکه زمانی به هویج برسد والبته به همین امید به سوار خود خوش خدمتی هم میکند و جفتک هم نمی اندازد. ای الاغ بیچاره اگر زمانی سوارت از سر دلسوزی هویج را جلویت بیندازد دیگر گندیده است بهتر است همین حالا یک جفتک باحال بندازی ولی از هر چیزی بهتر این است که آدم شوی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۳
ح م کامران نیرومند

وقتی نگاه میکنم میبینم که همه جا اشغال شده، ذهنم از این همه مشغله پر از آشغال شده. بعضی وقتها از شیطان خجالت میکشم که بگویم لعنت به شیطون! ای لعنت به شیطان رجیم، عجب حقه بازی هستی تو دیگه کی هستی. وقتی به کار دنیا نگاه میکنم میبینم شک و دودلی، برم یا نرم، میشه یا نمیشه... افتاده به جون جماعت. خیلی ها دوست دارن زود بازنشست بشن، البته میشن. کبر و کذب و شرک خیمه زده روی آدمیت و ایمان من. به خودم میگم رفیق آدمیت و ایمانت خیلی کوتاه بودن که خیمه خوردن دادا.

از این همه همهمه ندایی به گوشم میرسد « من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی» ، از یمن تا غزه خون آلود است پس « هل من ناصراً ...» ، از سعده تا فلسطین انگار یزیدها آتش بر کعبه می افکنند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۷:۴۰
ح م کامران نیرومند

خداوند به شما سلامت و طول عمر با عزت دهد ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، دل ما گرم میشود با صراحت و صداقت خالصانه شما.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۷
ح م کامران نیرومند