کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

بازی پنهان وجود ندارد، اصلا!

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ق.ظ

امروزه افرادی از واشنگتن تا لندن و تا مسکو، لایه هایی پنهان درباره رژیم تمدن جاهلی مسلط به اکثر نقاط را مستقیم و یا بیشتر با ایما و اشاره رو میکنند. این افراد ظاهراً مستقل هستند و کار خود را به جایی مثل آرتی RT مسکو تحویل میدهند تا پخش کنند. به عنوان مثال در برنامه بیگ پیکچر با شخصی به اسم بلومنثال مصاحبه ای راجع به کتابش درباره جنایت و تخریب در غزه و صهیونیسم، پخش شد که این محقق ونویسنده با وجود بیان حقایق مختلف در آخر طوری جمع کرد که به رسمیت شناختن اسراییل از طرف همه و یافتن ماندلا و گاندی از بین خود صیونیستهای رژیم تروریست اسراییل نتیجه این صحبت یک ساعته بود. روش خوبی برای توجیه افراد به اصطلاح آکادمیک منطقی ظاهرپرست است. البته این کار در اصل چندان هم جدید نیست، هرچند زمانه و روزگار بشر تغییر کرده است و عوض میشود، بشر همانی است که بود.

در ضمن، اظهارات اسی مشی در دولت سابق یادم هست. گفتگوی تمدنهای خاتمی و شهادت به شهادت ابراهام لینکلن هم یادم هست. علیرغم اینکه امثال من در ۷۶ و ۸۰ به او رای دادیم و ۸۴ من در انتخابات شرکت نکردم و ۸۸ هم به موسوی رای دادم، از ظلم و خیانت اینها دلدرد گرفتم. درس عبرتهای خوبی هم گرفتم.

بازی فعلی هم در مورد کسب رضایت ایران برای به رسمیت شناختن اسراییل توسط اعراب است و همینطور یک رژیم یکپارچه زیر یک پرچم در منطقه ای بسیار وسیعتر بسازند که از نیل تا فرات مرکزش باشد. انشاالله اجازه نمیدهیم، باقی بقایتان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">