کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

قسمت چندم فتنه!

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

من به لحاظ مال دنیا در فقر هستم. انگیزه ام در نوشتن و تحقیق در اینگونه مطالب حفظ اندک ایمان الهی و انسانیتی است که هنوز کمی در وجودم هست. با وجود این، اگر از گرسنگی بمیرم حاضر نیستم برای سیر کردن شکمم علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران و مرحوم امام خمینی، جیره خوار و پناهنده دشمنان ایشان باشم. خداوند بر من منت نهاد که بفهمم مردم ایران زیر سایه اسلام وزیر پرچم انقلاب اسلامی امام خمینی، امروز و فردایش خوب و خوبتر میشود. اگر امکانی دارید در زمینه فتنه نو با محوریت نفوذ تحقیق کنید. گیرنده های آقا سید علی خامنه ای بسیار کم نظیر است چون دقیق و بسیار قابل اعتماد است. تمرکز ایشان روی موضوع نفوذ بسیار قابل تأمل و توجه است.

تکبر و تحجر و جمود وجزمیت نفسانی بسیار گمراه کننده است. انصاف کلیدی راه گشاست؛ انصاف یعنی آنچه برای خود می پسندیم، برای بقیه هم بپسندیم، مثلاً اگر موقع غذا خوردن دوست نداری که کسی در غذایت سوسک بیندازد، تو هم با کسی این کار را نکن. انصاف راه ورود به عدالت است.

عبارت "شرایط حساس کنونی" واقعاً موضوع امروز نیست. شرایط حساس همیشه بود و هست و شرایط حساس کنونی اگر برای ما غیر حساس شود از بالا می افتیم پایین. آدم ابوالبشر هم یک بار شرایط حساس را فراموش کرد... شرایط حساس از همان موقع‌ بود تا قیام قیامت هم هست. اگر حساسیتهای درست من خنثی شود و من اگر خنثی شوم میترسم عاقبت به خیر نشوم.

به برادر خوب آقای دکتر ظریف میگویم که داداش تو خوب وبزرگوار هستی، افرادی مثل اوباما واقعاً حقیر هستند، به همین دلیل هم نقشه میکشند که با شما دست بدهد و احوالپرسی کند تا از عقده حقارتشان گره گشایی کنند و شاید امیدوارند که با یکی دو دقیقه هم صحبت شدن با مقامات عالی ایران از کار خود عقده گشایی کنند. بهترین کار ضایع کردن و تحقیر کردن این موجودات جنایتکار است. اگر امثال اوباما به مقامات عالی ایران در جهت اهداف پلیدشان کمی امیدوار شوند، آن مقام باید به وجدان خودش و به جامعه بگوید که جریان چیست...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">