کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

عجب از بخشش قاتل!

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۹ ق.ظ

کسی که برای دفاع از خود و محیط زیست یک جنایتکار را به درک واصل کرده بود، در دادگاه به جرم قتل محکوم به اعدام شده بود، و از طرف اولیای دم بخشیده شد..! نمیدانم بخندم یا گریه کنم. این بدبخت یعنی مأمور حفاظت از محیط زیست نمیدانم کارمند رسمی بوده یا شرکتی بوده است، من از ایشان تشکر میکنم که آن جنایتکار را کشته است، خیلی ممنون.

از طرفی از حکم اعدام بابک زنجانی متشکرم، احقاق حق مردم مهمتر از اعدام این جور سیاهی لشکرهاست، ای کاش یکی دو تا سر لشکر از این لشکر فساد اعدام شوند، هرچند آرزو بر جوانها ایرادی ندارد ولی من که آرزو به دل در حال مرگم چه آرزو کنم غیر از مرگ برای خودم که آرزو به دل نمیرم؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۷
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">