کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

شش تکنیک مخوف تروریستهای سازمانی

شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ

HMKamran:

🔲⭕️شش تکنیک مخوف تروریست های سازمانی

آیا شما یک تروریست سازمانی هستید؟ تروریست های سازمانی کسانی هستند که خلاقیت و نوآوری را در سازمان می کشند. چگونه؟ آن ها اجازه نمی دهند که ایده های خلاقانه پرورش پیدا کنند، مطرح و عملیاتی شوند. آنان به افرادی که ایده می دهند مشکوک هستند که هدفشان چیست؟ نکند می خواهند جای آنان را تصاحب کنند؟ 

تروریست ها نه لباس ویژه ای می پوشند. نه قیافه خشنی دارند. نه سیگار برگ می کشند و نه در اتاق های تاریک جلسات ویژه برگزار می کنند. تروریست ها همه جا هستند حتی در بین کسانی که این مطلب را می خوانند. بله! من و شما نیز می توانیم تروریست سازمانی باشیم. 

در ادامه شش تکنیک کشتن بدون خونریزی تروریست های سازمانی را بخوانید:

1. تکنیک این که تکراری است: هرگاه ایده ای جدید مطرح شد می گویند این ایده تکراری است و کسی قبلا ایده مشابهی را ارائه کرده است!

2. تکنیک چرا قبلا نه: اگر معلوم شد که هیچکس قبلا چنین ایده ای نداده می گویند حتما دلیلی داشته که هیچ کس چنین ایده ای نداده. 

3. تکنیک تعویق: در مورد ایده تصمیم گیری نمی کنند. می گذارند ایده دهنده خسته شود. 

4. تکنیک تصاحب: هر ایده ی جدیدی ارائه شد، خود را تنها سخنگوی آن ایده مطرح می کنند و اجازه نمیدهند کس دیگری بجز آنان درباره آن ایده حرف بزند!

5. تکنیک نخود سیاه: کارکنان خوشفکر و خلاق را درگیر تهیه طرح های با جزییات می کنند که دست کم شش ماه تهیه آن طرح طول بکشد. تاکید می کنند که همه فرم های موجود در جریان کاری باید با دقت و جامعیت تکمیل شود و توسط تمامی مدیران تایید و امضا شود.

6. تکنیک فیلتر: تمام نظرات منفی را عینا منتقل می کنند. هیچ کدام از نظرات مثبت را به ایده دهنده منتقل نمی کنند 

☑️⭕️نگاه راهبردی:

ایده خلاقانه ، یعنی ایده ای که وقتی برای اطرافیان بیان کنی ، اکثرا بهت میخندن یا میگن نمیشه. اگر غیر از این باشه ، ایده زیاد خلاقانه نیست.

شبکه استراتژیست

@Dr_Lashkarbolouki

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۵
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۲)

۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۷ آقاگل ‌‌‌‌
این طور و با این دید باید بگم که کلیه سازمان ها و ادارات کشوری مون به دست تروریست های سازمانی اداره میشه!
یادمه یک استادی داشتیم. با دانشجویانش دستگاهی ساخته بودند تا نفت لجن باقی مونده از استخراج چاه های نفتی رو بازیافت کنن و مورد استفاده قرار بدن. یادمه چندین بار دیدمش پیرمرد 60ساله رو که مثل چی میدوید تو این ادارات. و توی دانشگاه. سر کلاس هم پیش ما درد و دل میکرد. میگفت رفتیم برای ثبت. کارمنده خیلی شیک مارو کشوند کنار گفت آقای دکتر ببین طرح رو اگه به اسم شرکت من ثبت کنی قول میدم سر یک ماه مشکلتون حله! میره برای تولید انبوه و به کارگیری. میگفت اصلا نمیذارن ما این طرح رو ثبت کنیم حتی.
پاسخ:
یک از هزار، حدود ۱۵ سال است یا میبینم و یا میشنوم، تو این مدت چند بار قانون اساسی رو خوندم و از جمهوری اسلامی یکی رهبری هست که خدا حفظش کنه به حق و تابلوهای ادارات و سازمانها و بعد اغلب امور مافیایی و ظالمانه در حد بنی امیه اداره میشود ... 
اینکه وضعیت اداره های ایرانه، به صورت دقیق و جامع
پاسخ:
دقیقا، این رو از کانال تلگرام دکتر لشکربلوکی استاد دانشگاه تهران برداشتم، آنچه که در این مطلب ذکر شده است دیگر قابل مخفی کاری نیست و کسی را هم نمی شود سرزنش کرد که چرا گفتی؟! از شخص رهبری تا رده های پایینتر هرکدام به نحوی مسؤولند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">