کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

طوری که وهابیها و سعودیها انسانها به ویژه مسلمین را میکشند مرا بر این داشت که این موجودات موذی را به قتل برسانم. اول باید مطمئن شوم هدف درست است، بعد باید روشی خلاقانه ابداع کنم که این سوسکها را بی هیچ مدرک جرمی از بین ببرم، بعد تعداد و نوع درجه اهمیت مهم است. من که بیکار هستم و هیچ جایی اسمی از من نیست حداقل در هفت سال اخیر، البته همکار نمیخواهم. قتل بشر بزرگترین گناه است ولیکن کشتن یک پشه، عقرب و مار سمی هیچ اشکالی ندارد. فعلا بروم فکر کنم، یک، نقشه بکشم، دو، برنامه ریزی کنم، سه، اقدام غیر قابل پیگیری انجام دهم، چهار و پنج و شش باشد برای خودم. 

محتاج دعای شما انسانها هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۷
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">