کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

فال شمس...

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ق.ظ

سلام، بیشتر از ۱۲ سال است که دیوان حافظ که با فرنام رفتم و گرفتم و با فال حافظ مأنوس شدم چون وقتی ازش خواستم برایم فال بگیرد او اجابت کرد و فالی گرفت و گفتم چی میگه، گفت اعتقادی به فال نداری بیخیالش، گفتم از کجا میدونی و او گفت که فالت اینطوری میگه و من نمیدونستم قارداش! 

در این شب بیخوابی فالی از حافظ گرفتم؛

هزار شکر که دیدم بکام خویشت باز// ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند// رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

غم حبیب نهان به ز گفت و گوی رقیب// که نیست ارباب کینه محرم راز

...

فکر کردم چه اشکال حالی از مولا جلال الدین و شمس عزیز بپرسم... گاهی نیت فالی از شمس خوب است و این سطرهای اسرار آمیز چون موجی این خس افتاده را تکانی میدهد ...

نمیدانم چرا یاد زنده یاد آقا خسرو شکیبایی افتادم روحش شاد که عاشق انسانها بود و بازیگری هنرمند...


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۵
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۴ آقاگل ‌‌‌‌
دست مریزاد. 
یک جایی میخوندم کتاب هارو باید همینطور باز کرد و صفحه ای که باز میشه رو خوند. میگفت مطمئن باش اون یک صفحه کتاب برای تو نوشته شده. 
گفتید فال شمس یاد این افتادم.
یا علی 
پاسخ:
ای ولله آقاگل عزیز،
علی یارت و حق نگهدارت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">