کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

انتخاب ؟!

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ

اول: من در اغلب انتخابات از سال ۷۶ تا حالا شرکت کردم و تا کنون هم آنهایی که منتخب شدند به آنچه که وعده دادند کامل عمل نکردند به بهانه های مختلف.

اما بعد: امسال هم انتخابات داریم و خیلی هم مهم است، آدمهای خوبی هم کاندیدا شدند و خوش به حال ما، نمیدانم آیا برای اولین بار رییس فعلی انتخاب میشود یا نه؟! البته اول انقلاب در یک سال چند رییس جابجا شدند به دلیل برکناری یا ترور.

وضع الان کشور به یک انقلاب دیگر نیاز دارد، وعده و وعیدهای کاندیدا ها روی بهبود وضع اقتصادی متمرکز است. بله به یک انقلاب اقتصادی نیاز داریم، آیا این اشخاص که از اول پدیدار شدن جمهوری اسلامی صاحب سمت بودند و تجربه های فراوانی هم دارند میتوانند به وعده های خود عمل کنند؟

یکی از بدترین معضلات که سال به سال بدتر شده معضل پارتی بازی است. اگر پارتی نداشته باشی جایی استخدام نمیشی چه در ارگانهای دولتی و چه خصوصی. بیایید شفاف سازی کنید! اگر یکی دوتا گردن کلفت سفارشت نکنند حالا هرچقدر بچه خوب و زرنگ و امانتدار هم باشی باز ول معطلی! حتما دنبال پارتی باشید و دم وکیل مجلس و امام جمعه و ... را ببینید و برای دین و اعتقاد و انقلابی بودن از اینها نمره خوب بگیرید و رشد کنید تا خودتان هم مرجع گزینش سایرین شوید. بله پیش به سوی مافیای بازار کار تا کارت زار نشود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۲
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">