کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

برق رو برق گرفت در گنبد کاووس!

چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

دیروز که هوا خیلی گرم و حدود ۴۵ درجه سلسیوس شد ساعت ۱۶ برق قطع شد تا ۱۸ و ده دقیقه، یعنی ۱۳۰ دقیقه و من که به کولر حساسیت دارم و با یک پنکه سقفی با کمترین مصرف روز را سر میکنم و امروز روز بیست تیر ۹۷ ساعت ۱۷ برق رفت تا الان که ۱۸ و سی شده و پنکه من نمیچرخه و آب هم وضعش افتضاحه... البته این حرفها برای نا امید کردن مردم نیست... هوی مسئول توجیه نکن و عذر بد تر از گناه نیار، آیا تو و زن و بچه ت تو دمای ۴۵ درجه با رطوبت ۳۵ درصد نشسته اند بدون آب و برق؟ 

من بی پول هستم و البته ثروتمند، دمای ۶۰ درجه ایرانشهر را تجربه کرده ام .و همینطور ۲۰ درجه زیر صفر قزوین و اینها را بدون کولر و بخاری دیده ام، شما از سختی دنیا انگار چیزی را ندیده اید ای جماعت جیگر نشان؟!

آری اینچنین بود و هست برادر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۰
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۳)

تاسف برانگیزه!! دلتون شاد  البته در صورت امکان!!
پاسخ:
چون فردا و جمعه دمای اینجا ۵۰ درجه میشه با رطوبت بالا، برای من فرقی نمی کنه چون من با این بالا پایینها تکون نمیخورم ولی بچه های زیر ۱۰ سال و بزرگهای بالای هفتاد شاید بمیرن خدای نا خواسته. 
مدیریت‌هاشون همیشه این شکلی بوده! 
هیچ مشکلی رو حل نمی‌کنن فقط تمام بار رو روی دوش مردم می‌گذارن.
:(
پاسخ:
بله، نمایش مدیریت یا مدیریت نمایشی، نمیدونم هرچند شخصی حال من خوبه ولی بیچارگی مدام به مردم سلام میگوید!
متاسفانه همینطوره 
ای کاش کمی مانند مردم زندگی میکردند تا مشکلات رو بفهمنند :/ 

خیلی زشته انها در رفاه باشند و مردم هرروز یه مشکل جدید به مشکلاتشان اضافه بشه 
 تاسف باره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">