کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

خوب دهنمو مسواک کردید!

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۸ ب.ظ

دو سه ساعت پیش رفتم بقالی مورد علاقه ام چون مسواکم شکسته بود قیمتها را دیدم که مسواک جدید بگیرم، خرید این بقالی خوبم شده بود ۱۱۵۰۰ تومن البته یه مسواک خرید قدیمی اش ۴۵۰۰ بود همینو گرفتم، یه مقدار بستنی گرفتم که اینا تولید داخلی هستند یک ماه پیش ۵۰۰ بود امروز گرفتم ۱۰۰۰ تومن، اومدم خونه بستنی تولید داخلی رو خوردم و با مسواک خارجکی دندانم را مسواک کردم... آن مسواک شکسته تولید داخل بود. آن برادر بقال بچه یکی از روستاهای اطراف است و بچه با انصافی است که خریدهای قدیمی اش را با همان قیمت حساب می کند و خرید جدیدش را مجبور است گران بدهد، و حرف زیاده اوهوی مسئول اوهوی رئیس الرؤسا این شمایید که دهن ما رو مسواک زدید حالا بیایید باز هم دهانمان را مسواک کنید...

البته این مسائل راه حل دارند ولی راه حل آن بازی با ارز و طلا نیست، این بقال از گران شدن دلار میگفت من هم سعی کردم به نوعی توجیه کنم که وضع درست میشود ولی خودم میدونم که الان وضع مثل دوران ریاست مرحوم هاشمی رفسنجانی است مثلاً پدرم که عشق پیکان داشت ماشینش را مثل قبلش فروخت تا نو کند زمانیکه فروخت پیکان نو ۳۵۰ هزار تومن بود بعد از فروش یک ماه نگذشته بود که پیکان شد یک میلیون و چند صد هزار تومن، و از همان موقع تا امروز دیگر توان خرید ماشین نداشت، و یادم هست بوش افغانستان را گرفت و در یک برنامه تلوزیونی یک دلار به دست گرف و یک هزار تومنی در دست دیگرش و زمان ریاست خاتمی بود، امروز عملاً ترامپ یک دلاری در یک دست و یک ده هزار تومنی در دست دیگرش دارد، آقای روحانی شما چه می خواهید..

و من این روزها کلام خدا را پیش خودم زمزمه می کنم که« ان حزب الله هم الغالبون»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۷ .. مــَـمــَّـد ..
وضع الا بسیار سخت شده...
قیمت همه چی ساعتی شده..
تو این ساعت یه قیمته، ساعت بعد یه قیمت دیگه...
نمیدونم والا ایشالا که درست میشه...
پاسخ:
بله ممد جان، البته آنهایی هم که انصاف دارند مثل این بقال من مجبورند برای یک سود عادی کار خود را حفظ کنند، البته برخی مثل من دلداری میدهند و راهی که میدانند را نمی گویند به هر حال ان مع العسر یسرا یعنی با هر سختی آسایشی هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">