کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ

گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود// پیش پایی بچراغ تو ببینم چه شود

یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند// گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

آخر ای خاتم جمشید همایون آثار// گر فتد عکس تو بر نقش نگینم چه شود

واعظ شهر چو مهر ملک و شحنه گزیند// من اگر مهر نگاری بگزینم چه شود

عقلم از خانه بدر رفت وگرمی اینست// دیدم از پیش که در خانه دینم چه شود

خواجه دانست که من عاشقم و هیچ نگفت// حافظ ار نیز بداند که چنینم چه شود.

( یا ثوار الارض: ای انقلابیون زمین- اثر جولیا بطروس)

( امشب شب یلداست، خوب و خوش و سلامت باشید، الله معکم و سلام علیکم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۳۰
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">