کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

کودک درون؟!

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۴۳ ب.ظ

این کلمه خیلی وقتها جاهای مختلف تکرار میشه و افراد مختلف برداشتهای گونگون دارن، من وقتی بچه بودم یعنی کودک، حالا بزرگتر شدم باز درون من کودک داشته باشه؟ نمیدونم. بعضی وقتها با بچه های دو سه ساله خواهر و برادرم بازی می کردم و گاهی خر میشدم تا سوارم بشن و از این جور چیزا، نمی دونم کودک درون دارم یا بزرگی می فهمه که با بچه باید بچه بود... نمی دونم الان چرا هوس کردم داستان شازده کوچولو را که سالهاست در گوشی دارم باز گوش کنم، در این وبلاگ فایلهایش را گذاشته بودم، ببخشید باید برم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۴
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۱)

سلام
یادش بخیر
پاسخ:
سلام، یادش گرامی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">