کامران

نظرات شخصی

کامران

نظرات شخصی

خطبه فدکیه

چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ق.ظ

این فایل صوتی خطبه فدکیه فاطمه زهرا سلام الله علیهاست به زبان عربی فایل مکتوب آن به فارسی و عربی در اینترنت هست، امید دارم که متن مکتوب آن را بخوانید و وقت صرف آن کنید، من زبان عربی را در حد دیپلم ریاضی بلد هستم و آموزشی بیشتر ندیده ام، در فایل صوتی زیر این خطبه تقریبا کامل بیان شده است و صحنه توصیف شده است، زمان شهادت بانوی دو عالم است و ایشان و پدر بی همتایشان شاهد ما هستند، من دلم برای خودم می لرزد که به کجا می روم، الهی مددی، یا ربی نجنی


دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۷
ح م کامران نیرومند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">